Blog

Back to Blog

Chrome «og’ir» banner reklamalar uchun bloker olishi mumkin.

Chrome

Funktsiya juda ko’p tizim resurslarini iste’mol qiladigan reklamalarni bloklaydi.

Google muhandislari Chrome brauzeri uchun ortiqcha tizim resurslarini sarflaydigan reklamalarni bloklaydigan yangi reklama blokirovkasi ustida ishlamoqda. Yangi funksiya Heavy Ad Intervention deb nomlanadi va uning ustida ish o‘tgan oy boshlangan. Google xodimi Jon Delani tushuntirganidek, mexanizm ortiqcha tizim resurslarini sarflaydigan reklama birliklarini yuklaydi. Xususan, “o‘tkazish qobiliyatining 0,1%, protsessor quvvatining 0,1% va jami protsessor vaqtining 0,1%” sarflaydigan banner reklamalar o‘chiriladi.

Muhandislarning so‘zlariga ko‘ra, bunday hollarda Chrome “og‘ir” reklamalarni bloklab qo‘yadi va buning o‘rniga resurslardan foydalanish ko‘payganligi sababli reklama o‘chirilganligi haqida qisqa bildirishnoma ko‘rsatadi.

Funktsiya hozirda rivojlanishning dastlabki bosqichida, shuning uchun uning qanday ishlashi haqida kam ma’lumot mavjud. Chrome brauzerida yangi funksiya qachon paydo bo‘lishi haqidagi vaqt jadvali oshkor etilmagan.

Share this post

Back to Blog