Twitter foydalanuvchi ma’lumotlarini ularning roziligisiz ulashdi
Ma’lumotlarga mamlakat kodi, reklama haqidagi ma’lumotlar va u bilan o’zaro aloqalar kiradi.
Twitter oʻz ilovasi bilan bogʻliq muammolar haqida maʼlum qildi, bu esa baʼzi sozlamalarning toʻgʻri ishlashiga toʻsqinlik qilib, foydalanuvchilar maʼlumotlarini ularning ruxsatisiz almashish imkonini berdi. Twitter’ning ta`kidlashicha, agar foydalanuvchi mobil ilovadagi reklamani ko’rgan yoki ustiga bosgan yoki ilovadan 2018 yilning may oyidan beri foydalansa, foydalanuvchi rozi bo’lmagan taqdirda ham kompaniya o’z ma’lumotlarini «ishonchli tahlil va reklama hamkorlari» bilan bo’lishdi. Maʼlumotlarga mamlakat kodi, reklama haqidagi maʼlumotlar va u bilan oʻzaro aloqalar kiradi.
Kompaniya 2018-yil sentabr oyidan boshlab Twitter va boshqa xizmatlarda ko‘proq mos reklamalarni yetkazib berish uchun ishlatgan jarayonning bir qismi sifatida ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilarga ularning ruxsatisiz foydalanadigan qurilmalari haqidagi xulosalar asosida reklamalarni ko‘rsatib kelmoqda. Kompaniyaning ta’kidlashicha, ma’lumotlar parollar, elektron pochta ma’lumotlari va boshqalar kabi ma’lumotlarni o’z ichiga olmaydi.
Muammolar 2019-yil 5-avgustda tuzatildi va maʼmuriyat zarar koʻrgan foydalanuvchilar sonini aniqlash uchun tekshiruv boshladi.