Jivo sayti: Jivo chatini veb-saytingizga o’rnatishning 5 sababi

Back to Blog
jivo background

Jivo sayti: Jivo chatini veb-saytingizga o’rnatishning 5 sababi

280 000 dan ortiq kompaniya allaqachon o’z veb-saytlarida Jivo chatini joriy qilgan, bu Rossiyada yetakchi va dunyoda uchinchi eng mashhur Live Chat xizmatlaridir. Jivoni biznes uchun nimasi jozibador qiladi? Keling, ushbu vositaning ajoyib xususiyatlarini batafsil ko’rib chiqaylik.

Savdo va konvertatsiyani oshirish:

Saytdagi chat yordamida konversiya va savdoni oshirishning yaxshi usullaridan biri bu faol taklifnomalardir. U shunday ishlaydi: sahifaning yuqori qismida avtomatik ravishda dialog oynasi paydo bo’ladi va mijozni oldindan tayyorlangan xabarlar bilan suhbatga taklif qiladi. Jivo yordamida siz mijozlarni suhbatga taklif qiluvchi avtomatlashtirilgan dialoglarni osongina sozlashingiz mumkin. «Salom! Sizga qanday yordam bera olaman?» kabi oddiy savol. konversiyani 20% ga oshirishi mumkin.

Yuqori tezlik:

Sizning biznesingiz doimo mijozlar bilan aloqada bo’lishini ta’minlash uchun Jivo barcha operatsion tizimlar uchun smartfon va kompyuterlar uchun ilovalarni taqdim etadi. Umumiy savollarga tezkor javoblar va maxsus tugmalar mijozlar bilan muloqotni tezlashtiradi.

jivo site details

Spamdan himoya:

Ba’zida scammers yoki spamerlar chatda yozishadi va sizdan biror narsa olishni xohlashadi. Ammo, ehtimol, siz ularni sezmaysiz – Jivo vijdonsiz tashrif buyuruvchilarni darhol blokirovka qiladigan ajoyib antispamga ega. Shuningdek, u odobsiz xatlarni aniqlaydi va ularni hech kimga ko’rsatmaydi :) Shu tarzda qo’llab-quvvatlash xizmati manfaatdor mijozlar bilan muloqot qilishga e’tibor qaratishi mumkin. Jivo scammers va spamerlarni bloklaydigan samarali antispam tizimini o’z ichiga oladi. Tizim, shuningdek, nomaqbul kontentga ega xabarlarni filtrlaydi va manfaatdor mijozlar bilan uzluksiz muloqotni ta’minlaydi.

Ishni avtomatlashtirish:

Jivo-ning eng foydali xususiyatlaridan biri bu chatbotlardir. Ular qo’llab-quvvatlash jamoasining yukini engillashtiradi yoki savdoni optimallashtirishga yordam beradi. Masalan, chatbot bir xil turdagi savollarga javob berishi mumkin: narx, yetkazib berish, mavjudlik, ish vaqti va boshqalar. Tizim kechayu kunduz ishlaydi – odam ertalab soat ikkida yozgan bo’lsa ham, u javob oladi. Agar chatbot mijozga yordam bera olmasa, u operatorni ulaydi – u darhol yozishmalar tarixi va kontaktlarni ko’radi. Jivo chatbotlari mijozlarni qo‘llab-quvvatlashni optimallashtirish va savdo samaradorligini oshirishda ishonchli yordamchilarga aylanmoqda. Ular umumiy savollarga javob beradi va potentsial maqsadsiz auditoriyalarni filtrlaydi.

Xaridor tafsilotlari:

Zhivosite bilan siz mijozlaringiz haqida qimmatli ma’lumotlarni olasiz: ularning joylashuvidan tortib qidiruv so’rovlarigacha. Bu maʼlumotlar operatorlarga tez moslashishga va shaxsiylashtirilgan yechimlarni taklif qilishga yordam beradi.

Mijozlarning o’zaro ta’sirini yaxshilash va savdoni optimallashtirishni xohlaysizmi? Bizning veb-saytimizga tashrif buyuring va Jivo qanday qilib biznesingiz uchun asosiy vositaga aylanishi mumkinligini bilib oling. Qidiruv natijalarida yuqori o’rinlarni egallang – Jivo-ni tanlang!

Share this post

Fikr bildirish

Back to Blog